DON'T BE SILLY AND ASSUME THAT ALL THE PICTURES HERE ARE MINE. THEY ARE NOT UNLESS I SAY SO. IF IT IS YOURS AND YOU WANT IT OFF, EMAIL ME AT RUN.ON.SENTENCES.OF.LIFE@HOTMAIL.COM
Or, you can just let me keep them here because you love me. :)
WARNING: I rant here. If some of it is offensive to you, PLEASE simply unfollow me. Thank you.

Friday, April 22, 2011

"Frankly my dear, I just don't give a damn."

It's 12:09 AM right now. I finished watching Gone Withe the Wind about five minutes ago. Man that movie is loooooong.
AND IT'S SO GOOD! Holy smokes. It is THE best movie I have ever seen. Thank you so much, Léa for lending it to me.
Oh, it was simply MAR-velous!
...lol.
I loved it so much. Scarlett's an idiot though. She pissed me off the entire movie. Well, except for the end when she seemed to magically acquire some sense. Sheesh. She had an amazing man who loved her more than people loved sliced bread when it came out and she didn't appreciate it. She treated him like dirt, thinking she loved another man WHO DIDN'T EVEN LOVE HER BECAUSE HE WAS ALREADY MARRIED.
Grr.
And then, before she knew it, everything was gone with the wind. (har har)

PS: She totally deserved it.

7 run-on sentences.:

Pudgy Frog said...

It took my sister and I 2 days to watch that movie =p But like you said, it was GREATTT. Scarlett totally deserved the ever-famous line.

The Blog Writer said...

I'm tempted now. Must watch this one soon!

Furree Katt said...

i wanna see, i wanna seeeeeeeee!

SimplyHeather said...

I want to see! Right now I feel like I need a complete movie day. Because I'm getting behind on the things I haven't seen. But this movie is deff going on my list

Jodie-Ann said...

@Pudgy Frof: Wow, 2 days?! I wanted to finish it in one haha. My butt hurt after though from sitting in one place for so long.
@TBW: Yes, you must! :D
@Furree Katt: You should, hehe. It's amazing :)
@SimplyHeather: Yeah, this should deff be on your list. It's the best movie I've ever seen :)

Lea-Marie said...

your welcome :)

Jodie-Ann said...

:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...