DON'T BE SILLY AND ASSUME THAT ALL THE PICTURES HERE ARE MINE. THEY ARE NOT UNLESS I SAY SO. IF IT IS YOURS AND YOU WANT IT OFF, EMAIL ME AT RUN.ON.SENTENCES.OF.LIFE@HOTMAIL.COM
Or, you can just let me keep them here because you love me. :)
WARNING: I rant here. If some of it is offensive to you, PLEASE simply unfollow me. Thank you.

Saturday, August 7, 2010

People Proven Wrong On Maury: Making A Fool Of Themselves. SMH.

You ever watch Maury? I watch it very often. And, I see sooo many people go on saying "You're my baby daddy!" and then, good ol' Maury reads the results and BAM. They ain't the baby daddy(haha, I amuse myself sometimes). I just look at the TV screen and laugh. I know, I know. It's mean, but I really don't care. I sometimes wonder if the people proven wrong on Maury are going on purpose. Just to get their seat in the limelight. But whatever it is, those people make complete and utter fool of themselves.
First of all, if you are going to see whether a child is yours or not, obviously CHECK IT BEFORE YOU GO ON THE SHOW! If not, you make yourself look like a donut everyone got a chance to take a bite of. O.o That's just stupid to put yourself on TV like that.
Second of all, I really hate it when the women are soooooooo sure that the man is their baby's father. Like they say "Oh, Maury, I'm ONE THOUSAND percent sure he's the father." Yeah. Right. More like NEGATIVE one thousand percent sure. Now, don't get me wrong, I love the Maury show. It's just that the people on it do and say the stupidest things that completely baffle me. I mean, I really don't get it. Why in the world would you put yourself in that position?!
-Jodie

The quote of the day is:

"You are NOT the father." -Maury

Teehee.

6 run-on sentences.:

angela said...

Lol, that show is fake xD

Daniel Hough said...

Hey Jodie, just thought I would let you know that I mentioned your blog in my blog as it is so good.

http://dans-wackyworld.blogspot.com/

♥mily said...

here's a question: who decided that "baby daddy" should be a term? i just can't get past that grammar.
http://justmycrazyboringlife.blogspot.com/

JodieeHeartzYou said...

To Angela: IKR! OMG.
To Daniel Hough: Thanks so much! :D You made my day. XD
To {heart}mily: I have no clue. It's incredibly stupid.
-Jodie

joanna said...

Maury turned seems to be targeting a different type of audience now. I stopped watching him because of all the 'baby daddy' shows. He's pathetic.

JodieeHeartzYou said...

LOL, Joanna. I just watch Maury for the pathetic people on it. XD

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...